25. September 2017 08:04:21
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 23896636
5846 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Graviditetssukkersyge
Tinam
Så fik jeg også graviditetssukkersyge. Sidst i april var jeg til glykosebelastning og endte i gråzonen. I onsdags var jeg så til en ny glykosebelastning og resulatet af den var 9,4 - hvilket vil sige graviditetssukkersygeSad

I går skulle jeg lære at måle blodsukker samt tale med en diætist. Bagefter en tur på svangre amb. For at tale med en læge og for at blive scannet.

Spunk har heldigvis ikke ladet sig påvirke af mit blodsukker var været gået amok. Det er dejligt.

Nu er jeg i uge 32 + 4 og han vejer 2 kgSmile
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

Tinam
Det går stadig ok med blodsukkeret. Men det er stigende, hvilket skyldes at jeg bliver mere insulinresistent i takt med, at jeg kommer længere i graviditeten.

Å, er altså ludt utryk ved, at der skal gå 6 uger fra sidste til næste scanning. Må vist ringe til akutmodtagelsen og klage min nød.
Slut med IUI og IVF efter 6 IUI og 5 IVF og en MA. Var i Grækenland til ægdonation. Fik 3 æg med hjem. Dejligt med testdag 11.11.11 - den var positivYes
Har haft en hård graviditet. Forværret astma og har fået graviditetssukkersyge. Termin 14.07.12 - men planlagt kejsersnit 02.07.12. Så nu kommer vores lille dreng ud til osYes

Signe
Lyder ikke rart - bekymringer er der jo nok af, når man bærer på sit dyrebareste. Håber du får en ekstra skanning, som kan gøre dig mere tryg.
Kh Signe
Normalvægtig. Fik konstateret PCOS i nov. '09.

Den 8.dec 2010 blev jeg mor til den mest vidunderlige lille pigeSmile

Nærmest symptomfri idag - regelmæssig mens og ÆL.

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176