28. Marts 2020 22:42:26
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29284470
5854 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Kan man, eller kan man ikke??
pls
Hej Piger...

Jeg har lige et lille spørgsmål, som nok i nogens øre vil lyde åndsvagt, men jeg er bare lige sådan kommet til at tænke på noget..

Nu var jeg jo ved gyn for en uge siden og blive scannet, og der var et æg på 15 mm i venstre side og et på 11 mm i højre side.. Scannesygeplejersken regnede ud til at jeg nok ville have ægløsning torsdag, fredag eller løredag.... Men det var jo fra det æg som var 15 mm.... Så er det så bare lige at jeg kom til at tænke på, hvad med det andet æg?? kan det også give en ægløsning bare nogle dage efter det andet, eller hvad sker der med det??

Håber ikke i tror jeg er helt tabt bag en vogn, kom sådan bare lige til at tænke over det...

Nå men jeg håber at der er nogen der ved noget om det.....

MVH PLS

MYES
Hejsa
Jeg har prøvet det samme og hun mente ikke det lille æg jeg havde (12mm) ville give noget. Men det jeg havde der var lidt større i anden side ville vokse sig godt stort til en ægløsning. Jeg blev scannet et par dage efter for at holde øje med det og da var begge æg gået i sig selv.
Da det viste sig at jeg var blevet gravid, havde der på dag 11 slet ikke været nogle æg der var bare nogenlunde store nok. Men efter nogle dage må der jo så alligevel være kommet noget ellers var jeg jo ikke blevet gravid. Det er meget forskelligt fra pige til pige. Nogle gange kan man regne med det bliver til noget og andre gange gør det ikke. Men i må endelig bare prøve, så krydser jeg fingre for jerGrin
I er ikke blevet tilbudt nogen ny scanning efter nogle dage så i kan se det og følge med om det bliver til noget i kan regne med? Når jeg kommer ud og der er noget der kunne blive noget til noget bliver jeg bedt om at komme igen efter nogle dage for lige at tjekke op på det. En ægløsning hos os piger er bare ikke altid til at regne med.. det er noget underligt noget.. Confused
men jeg krydser fingre for det så lykkedes for jer en af de dage..
Hug
Og altså der findes ingen åndssvage spørgsmål...Wink
Smil
Myes

pls
Hej MYES..

Tak for dit svar og tak for at du ikke syntes jeg var helt åndsvag Wink

Men det gav da svar på en del.... men i de dage der havde jeg sådan lidt smerter ovre i den side hvor det stor æg sad, og det er væk nu men er nu kommet i den anden side... ja jeg ved ikke lige hvad det skal betyde...

Men så er jeg da lidt bange for at de er gået i sig selv, fordi jeg tog ægløsningsteste i alle de 3 dage og også dagen før, og der var ikke nogen af dem der var positive...

Øv øv, det er bare smader træls hvis at de ikke bliver til noget, også fordi at min slimhinde var meget tyk så det var jo bare rigtigt positivt, og mandens små x'r og y'r er der jo meget krudt i så det var jo lidt gode odds.... Nå men ve må se om et par uger om jeg får menses eller hvad...

kh plsSmile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Gravid? Fortvivlet, spændt -ved ikke Prøver at blive gravid 21 10-10-2014 18:59
Gravid eller ægløsning? Prøver at blive gravid 2 13-08-2014 13:57
33% fordeling eller ej Diætister /Kostvejledere 4 01-04-2014 12:00
Kan ikke tåle sødestoffer PCO Brevkasse 3 04-03-2014 08:39
Tabel, udregner eller andet til PCO-kost? Overvægtig med PCO 5 20-02-2014 23:16
Log ind
Brugernavn

Kodeord