22. August 2017 09:05:16
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 23484548
5794 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Diana Mite
Bekymret pige
Hej...
Jeg er tynd Pco'er, men jeg får P-piller pga. mit akne. Jeg har taget dem siden januar måned til nu. Jeg har tjekket kun en gang mine blodprøver, som Gyn. har fortalte mig.
men der er gået ca. 4 måneder, at jeg ikke har været til syghuset at tage nogle blodprøver. jeg skal tage dem resten af mit liv ellers får jeg akne igen. Er det okay at tage dem uden at blive tjekket eller skal jeg til lægen . Jeg er lidt bekymret over det.
jeg bliver tynder og tynder dag efter dag. Aner ikke at det er pga. pillerne eller pga. at jeg tænker for meget over min sygdom.
Er der nogen af jer, der har erfaring. Så har jeg virkelig brug for hjælp.
På forhånd tak!
Bekymret Pige
Redigeret af Bekymret pige d. 13-06-2008 15:38
Livet har ikke noget betydning, at jeg skal LEVE med PCO hele mit LIV]

jensen4
sorry men har aldrig hørt navnet akne før ? hvad er det?

Bekymret pige
Hej..
Det er Bumser. Jeg har haft mange bumser på mit ansigt.

melinka
Hej Bekymret pige.
det er ok at du tænker over at du har pco, og det skal du også, men syndes at du skal passe på at det ikke over skygger alt andet. mht. de p-piller du får. dem har jeg også også været på for mange år siden og jeg ved at der er næsten ingen der får dem mere pga. dens høje hormon indhold. pga dette høje hormon indhold er det meget vigtig at man kommer til lægen og bliver tjekket engang i mellem.Smile

hult
Om akne:

http://www.netpat...r-Acne.htm

http://www.netdok...bumser.htm
I hope you never fear those mountains in the distance
Never settle for the path of least resistance
Living might mean taking chances - But they're worth taking
And when you get the choice to sit it out or dance
I hope you dance

www.hultshome.dk

http://www.hultshome.dk
jensen4
oki viste ikke at man kalder dem det. jeg har oss meget uren hud og bumser, og spiser ikke en gang usundt mere. har endda lige været ved lægen og fået af vide at jeg har tabt mig 2 kg

Bella
Hej bekymret pige.

det er faktisk ikke helt ualmindeligt, at nogen taber sig af Diana Mite( din heldig æsel).
Jeg har selv været på dem, men har ikke tabt mig et gram om noget så sikkert bare taget på. men jeg kender flere der har tabt sig meget af forskellige tyber p- piller, endda optil 10 kg. Jeg er ikke spor farligt, men du har ret i du bør blive tjekket. Hvis du er meget tynd i forvejen er det nok mere vigtigt du får snakket med din læge om problemet.

Du skal nok ikke undre dig over vi andre " tykke" sidder og raser af digWink Vil jo ønske vi kunne tabe os så let.

Bekymret pige
Hej Bella,
Tak for dit svar. Når jeg læser på den her hjemmesiden at der er så mange der kæmper at tabe sig. Så undrer jeg mig over min egen vægt.
Jeg har pco og er meget tynd. Jeg er 20 år og vejer kun 44 kg. Det er meget håbløst. Jeg ønsker at jeg tage på nogle eksta kilo på, jeg mener op til 53.
jeg håber at jeg kan tage på 3 kilo i sommerferie. men lykkes mig aldrigSad
Mhv

Bella
Jeg forstår hva du mener. Det er også hyppigst overvægtige kvinder der får PCO, hvor fedmen også er en dal af sygdommen. Jeg kan føle dig i at det kan være svært at forholde sig til det nå du er så tynd. men det sker desværre også at tynde piger får PCO.
Min læge siger jo til mig at jeg kan opnå meget glæde af at tabe mig og endda også komme af med PCO via et solidt og varig vægttab. så hva skal du så gøre... det kan godt være frustrerende. Men jeg vil anbefale dig at dyrke noget motion. Det kan både hjælpe din PCO og din vægt. Mange fitness centre har gode instruktører der laver vægtøgningsprogram, hvor du får bygget dine muskler op.

Selvom du har en anden indgangsvinkel til PCO så er vi stadig i samme bås, så du er ikke alene.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Dana Mite- erfaringer? P-piller 2 14-05-2012 16:57
Diane Mite? Metformin eller anden medicin 7 06-03-2010 14:07
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.