21. Januar 2020 22:43:31
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29038936
5884 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Er helt nede igen!
Pelle8984
Hej tøser.
Min kæreste og jeg skulle her i starten af december have lagt frosne æg tilbage, men da jeg ringer ind og melder ankomsten er min mens, får vi afvide, vi bliver nød til at venter til efter december, da klinikken holder juleferie, og vi derfor ikke kan nå behandlingen. ( Det skal sige, vi har 4 æg i fryseren, og dette er vores sidste chance i det offentlige, vi har nu prøvet at blive forældre i over 3 år) Dette bliver vi selvfølgelig kede af, men prøver at se positivt på det og vil glæde os til julen og alt hyggen med familien. MEN, så ringede min søster i går, og fortalte hende og hendes mand nu var blevet gravide (Hun har tendens til PCO og manden har dårlig sædkvalitet. De har en pige på 3 år som de havde problemer med at få, men fik hende efter 1 1/2 år uden hjælp, og vi har snakket med sammen om vores problemer med at få børn. Denne gang har de prøvet siden marts) Jeg blev selvfølgelig meget ked af det, men prøvede at skjule det lidt, for ikke at ligge en dæmper på deres store lykke. Men i dag, har jeg grædt hele morgenen, for er så ulykkelig over det ikke er os og har enorm stor skyldføelse over for min søster, fordi jeg ikke kan være glad på deres vegne. Men følger ikke jeg kan snakke med nogen om det, da folk ikke forstår mine føelser og stor sorg over at være ufrilligbarnløs. Min kæreste er meget glad på deres vegne og synes det er fantastisk for dem. Jeg har bare svært ved at være glad :-( Jeg er simpelthen så ulykkelig over at jeg nu skal gå og se på min søster og hendes voksne mave. Og jeg er også bange for det kommer til at ødelægge julen, da vi skal holde jul med dem :-(

Undskyld min lange smørre, men har bare brug for at komme ud med det et eller andet sted.

Baby_2013
FingerscrossedSender en stor kram! Hug

Havde det på præcis samme måde, da min storebror meddelte at han og hans kone ventede nr. 3 (helt uden problemer) i selv samme uge, hvor vi blev "opgivet" i det offentlige.

Det er bare så svært - for selvom jeg elsker at være faster, så synes jeg bare det var uretfærdigt at det ikke snart var vores tur i stedet for dem igen!
Men min storebror forstod mig udemærket - og er sikker på at din søster også gør.
Det er helt normale følelser og betyder på ingen måde at man er et dårligt menneske af den grund!!!

Håber du trods alt får en rigtig hyggelig jul sammen med din søster, når du lige har fået lov at sunde dig lidt!
Og så ønsker jeg at 2013, må blive lykkens år for dig og din kæreste!
K: 31 år normalvægtig PCO'er - M: 31 år (er i topform)
Forsøgt at blive gravid siden juni 2009.
PCOS konstateret i maj 2010.
2xIUI, 1xkonverteret IVF, 3xkorte IVF, 1xlang IVF og 3 fryseforsøg i Brædstup - alle negative. Afsluttet i maj 2012.
Juni/juli 2012 - 1xlang IVF på privatklinik i Fredericia -POSITIV! Termin 26.03.2013
Elliot kom til verden 03.04.2013 - 3650g og 52 cm - velskab og endnu mere lækker end vi nogensinde havde drømt! <3

Linesc
Sender et stort kram til dig!!
Du skal vide at du ikke er den eneste som har det på den måde.
Min kæreste og jeg har nu prøvet i halvandet år, uden resultater Sad jeg synes alle bliver gravide, og senest min fætter og hans kæreste, har også brugt de sidste 2 dage på at græde og synes at det er dybt uretfærdigt.
Det skal nok blive vores tur en dag, det er jeg sikker på Hug
Rigtig god jul til dig og dine kære.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Påsken – igen en højtid, fyldt med sukker - NY artikel Artikler, medier og undersøgelser 1 08-04-2014 20:25
Prøver igen Prøver at blive gravid 6 10-03-2013 10:59
Mens, igen ? Overvægtig med PCO 2 10-06-2012 21:40
vestsjælland prøver igen Støttegrupper/mød andre PCO'er 5 14-05-2012 13:23
er gravid igen :-) Er blevet gravid 6 28-04-2012 08:32
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende