27. April 2017 22:32:19
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 22610694
5744 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
hvad nu?
annatut
Jeg sidder og har lige læst en mail fra min gyn og er lidt i syv sind, jeg har jo fået perlutex for at starte en mens og den er nu kommet mit problem opstår så ved at gyn tilbyder mig at jeg godt kan starte nu og her igen på gonal-f og blive skannet om en uges tid og se hvad der sker med mine æg men han er nervøs for om jeg inden sommer ferien i juli kan opnå ægløsning, hans forslag er at jeg venter og så tager nye perlutex til efter ferien og så starter op der i behandling. Jeg kan se det mest fornuftige i det med at vente men noget i mig havde nok håbet at det var nu der skulle være gang i de æg og en snarlig graviditet på vej, men ok det kan der jo også komme allerede i aug med lidt held også kommer jeg jo også længere i min uddannelse. Men det er svært når man gerne vil begge dele.Frown
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

pls
Hej Annatut..

Ja det kan jeg gort se at det ikke er så nemt... Står lidt selv i samme situation at jeg skal vente i knap en måned inden at jeg kan begynde med alle de forskellige hormoner igen for at det kan komme til og passe med min gyn´s ferie, så det skubber også lige det hele lidt, men på den anden side så er det ogeå bare vigtigt at vi kan komme til de undersøgelser vi skal når vi har brug for det, så jeg vil foreslå dig at du venter til efter ferien, også starte på en frisk der...

Kærlig hilsen PLS

annatut
Hej Pls tak for dit svar, efter jeg i går havde skrevet sad min mand og jeg og talte lidt frem og tilbage og vi blev enige om at vente til efter ferien selv om det er lidt øv, men uanset om jeg var blevet gravid nu her eller vist det lykkeds lidt senere, som min mand siger så er det jo vigtigst at der er styr på det hele og at barnet bare bliver velskabt, pyt med hvad tid det kommer og hvordan det bliver til bare det en dag lykkes og nu har vi jo ventet længe så lidt mere gør nok ikke stor forskel. Mvh Annatut
Pco men fik en datter i 03, har der efter haft en drøm om et barn mere, men nu står der snart 36 på min alders att, og datteren bliver 10 i år, så realistisk nej, det er det nok ikke, det har været svært. men jeg er mor og glad for det.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hvad skal man spise? Normalvægtig med PCO 5 12-01-2015 22:11
Proteinpulver: hvad skal man vælge? Kost og motion 1 05-03-2014 12:39
Hvad er PCO-venlig kost, KISS kost, insulinresitens, resistent stivelse m.m. Kan jeg godt spise...? 1 19-01-2014 15:48
Konstateret PCO - og hvad nu? Diverse - PCO 14 12-09-2013 08:16
yams - hvad kan det? PCO Brevkasse 5 27-08-2013 21:50
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0