22. Januar 2020 16:44:06
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29041451
5883 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Spis dig i balance
peppi
Hej

Jeg overvejer at købe bogen spis dig i balance, men inden jeg gør så vil jeg gerne vide lidt om den.

Er det nemme opskrifter? Og er de simple? Jeg er ikke den store kok, og jeg har ikke den store interesse i at lave mad, så jeg gider ikke at det er alt for kompliceret, og at jeg skal bruge 10 forskelllige ingredienser.

MiaSchwartz
Syntes ikke der er vildt mange opskrifter i, men meget anden nyttig information er der meget af

peppi
Hmm okay jeg havde håbet på en masse opskrifter der var nemme :-)

MiaSchwartz
De er nemme, der er bare ikke så mange. Bruger diabetes foreningen i stedet for og sortere i hvad der pco venligt

kdue
Jeg købte bogen spis dig gravid, som også følger balance principperne. Jeg har kun få gange slået op i den efter jeg læste den første gang. Derfor vil jeg anbefale dig at låne den på biblioteket og i stedet bruge penge på et netslank.dk- abonnement. Deres side bruger jeg rigtig meget. Både til opskrifts inspiration, men også til at taste min mad ind så jeg er sikker på at jeg har den rigtige sammensætning Smile
Feb. 2006 - konstateret PCO - fik at vide at det skulle jeg ikke tænke på før jeg ville have børnD
Feb. 2012 - genkonstateret PCO
Aug. 2012 - skifter til KISS-Kost
Nov. 2012 - P-Pille stop
Feb. 2013 - Henvisning til gynækolog mhp. behandling
Apr. 2013 - 1. Samtale, stadig PCO og manden nedsat sædkvalitet
Jun. 2013 - ny sædprøve og derefter opstart IÚI el. IVF/ICSI

Hovgaard
Ja, jeg synes heller ikke der er mange opskrifter i.. Men de er gode - og simple at lave. Ellers er der jo også "spis maven flad, "spis dig rask", "sund base", osv.. I "min" Føtex kan man få Klinikken Immanuel/Frk Skrumps bøger for 100 kr i øjeblikke - og derfor har jeg også købe "Kvindekuren, Slank uden rynker" og "bliv mere mand på 10 uger".. Det er de fleste opskrifter vi kan bruge - og jeg personligt kan ikke have "almindelige" opskriftsbøger så bliver jeg fristet :-) Og synes ikke 100 kr er meget for en bog.. Der er også spis dig i balance :-)

MWBJ89
Jeg har spis dig gravid og spis dig i balance, og det kan vidst tælles på en hånd, hvor tit jeg har brugt spis dig i gravid.. spis dig i balance, har jeg tilgengæld brugt et par gange om ugen.. Smile jeg synes at opskrifterne er nemme, og der er nogle gode nogle imellem Pfft og har ikke prøvet dem alle endnu..
Ellers er der også mange gode og lette både her på forummet, og på pcomad.dk mums Smile
Normal PCO pige

Spiser KISS kost, for at få det bedre med mit indre, og i håbet om at storken finder vores lille hus Angel

Alting kan lade sig gøre, hvis bare vi står sammen Hug

Anna29
Peppi har sendt en besked til dig Smile
fik at vide for 2½ år siden jeg hade PCOS. har efterfølgen tabet mig 122 kg og er nomaltvægt i dag.

peppi
Har lige været i Bilka, og de havde bogen på tilbud til 99 kr. så nu har jeg købt den, og jeg overlever nok de 99 kr. hvis jeg ikke får den læst :-)

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
søger: spis dig i balance Alt imellem himmel og jord 1 16-01-2015 17:44
spis dig i balance Bøger 3 10-06-2013 18:38
NY BOG: Spis dig rask - udgives 23. oktober 2012 Bøger 4 22-10-2012 11:29
NY BOG: Spis dig i balance Bøger 2 09-05-2012 21:39
Spis maven flad (ny bog) Bøger 70 05-12-2011 15:36
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?