24. Juni 2017 19:22:29
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 23027973
5765 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Er blevet gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Fat mod piger
najalolholm
Jeg vil bare sige vær stærk min ven, jeg ved at det nok skal gå..
Til sidst ville jeg ikke gå på facebook for det gør så ondt at se alle de babyer og store maver over alt.. Folk som tror de kan de kan forstå en men som aldrig har vejet 147 kg og haft pcos og røget over 25 smøger om dagen. Jeg har gjort alle tre ting. Og kan i dag se frem til mit første barn som er på vej. Først fik jeg min gastric bypass kort efter jeg blev 25 år. Jeg tabte min ned til 76 kg og stoppede med at ryge da jeg startede i fertelitetsbehandling. Jeg damper uden nikotin. Jeg blev gravid i første forsøg med IUI.

Jeg skulle tage piller for at få min mens. Og den første cyklus blev der ikke gjort ret med ud af det på sygehuset det var mest for at få gang i min krop. Det følte som om det tog en evighed. Måned nr to kom min mens også ved piller, og jeg skulle stikke mig med hormoner. Min krop reagede ikke på de enheder som jeg fik. Jeg startede på 25 enheder ingen ting, 50, 75,125 stadig ingen ting. Til gengæld fik jeg en cyste på højre æggestok som voksede hver gang jeg tog hormoner. Nej hvor jeg græd for jeg viste at så var der kun venstre side tilbage.. Men det skulle nok gå sagde de på sygehuset.. Jeg kom helt op på 150 enheder og de regnede med en overstimilus. Jeg fik tre æggesække en på 18 mm, en på 16 mm og en på 13 mm. De besluttede at jeg var klar til befrugtning og lørdag d. 15 dec sidste år kl11:50 blev jeg befrugtet. Jeg skulle have taget blodprøve d. 28 dec. Men min læge var kommet til skade og blev sygemeldt i tre uger. Så jeg fik taget blodprøve d. 2 jan i år. Svar tilbage den 4. Positiv. Grin jeg ringe til Dronninglund sygehus hvor jeg fik tid til en scanning d. 23 jan. Et par dage før begyndte jeg at bløde og jeg var sikker på at der var noget galt. Der var en tvilling som ikke rigtig blev til noget og det var meget normalt med IUI. Sagde lægen ved scanningen. Jeg kunne stadig se resterne af foster nr. 2. Men det trådte dog hurtigt i baggrunden da jeg så det lille hjerte danse rundt inde i min livmor. Alle problemer forsvandt og det har været det hele værd.. Men det er små ting der skulle have været gået galt før at jeg ikke var blevet gravid.. Så op med modet pige lil det skal nok gå for dig også..
Redigeret af najalolholm d. 13-02-2013 18:39

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
gravid og nervøs hjæææælp piger:h Er blevet gravid 7 25-06-2014 22:06
PCO piger i Odense Støttegrupper/mød andre PCO'er 8 10-05-2012 10:15
Til jer piger, som er blevet Insemineret :) Prøver at blive gravid 9 04-12-2011 22:38
En lille opmundring til jer dejlige piger !! Prøver at blive gravid 6 27-04-2011 13:06
Hej igen piger ;) Alt imellem himmel og jord 3 13-02-2011 11:09
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176