19. Oktober 2019 00:27:26
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28700383
5928 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Prøver igen
kris23
Hejsa allesammen

Jeg har tit været herinde og kigge på indlæg i mange svære tider. For at vide at man ikke kæmpede med barnløshed alene.

Jeg har fået overtalt min mand at få barn nummer, så vi er gået i gang med behandling på trianglen. Jeg har droppet, sukker, smøger og er på Methformin 3x dg. Jeg har tabt syv kilo og mangler stadig 5 kilo for at nå min BMI. Jeg synes sku at jeg har kæmpet for at ændre min livstil med hensyn til motion og livsvaner og håber at det lykkes uden reagensglas.

Ved godt at man har årene imod sig (er 30 år), men håber det bedste..

Er det der nogen der har nogle succeshistorier de vil dele eller sågar nogle rigtig gode råd?

Mange Knus kris23Yes

loba
Har netop i dag teste positiv og er lidt rundt på gulvet for har ikke haft mens siden vores mislykkes fryseforsøg i november, så har ingen ide om hvor langt jeg er henne.
Min søn er lavet ved ivf og regnede med at skulle i gang i det private. Men vi bestemte at prøve det alternativ først, så siden januar har jeg fået zoneterapi, spist stærk vitaminpille, to forskellige fiskeolier og vitex. Ved ikke hvad der har hjulpet.
Jeg er normale vægtig og spiser hovedsagelig pco-venlig.
Held og lykke med det hele.
Bekræftet PCO den 23. april 2010.
Positiv BP 27. september 2010.
Mor til Svend 4. Juni 2011 og Karl 28. oktober 2013.

kris23
STORT TILLYKKE... Hvor er det dejligt at høre... Hvor er jeg glad for at høre det lykkes... Jeg vil lige overveje med vitex og fiskeolien.. Det er lige nøjagtig det er disse succes historier man kan leve på...

Dorte89
Jeg lytter lige med på de gode rådSmile

Vi har forsøgt knap 2 år, og med hjælp et års tid, har dog fået en ufrivillig pause på 3 mdr, pga en alvorlig "overdosis" hormoner.

Fik dog lige en indkaldelse fra sygehuset i går, så det glæder vi os til, så vi kan komme i gang igen.

Jeg får 3 x methformin om dagen, og har gjort i siden jeg var 14, da de opdagede jeg havde pcos, ellers tager jeg også fikseolie.

Har hørt at sådan noget som arkupentur skulle hjælpe med at sætte hormonerne i gang, nogle som har haft succes med det?

loba
Jeg har fået zoneterapi 3 gange siden januar og er overbevidst om det har haft en indflydelse.
Bekræftet PCO den 23. april 2010.
Positiv BP 27. september 2010.
Mor til Svend 4. Juni 2011 og Karl 28. oktober 2013.

kris23
Så blev jeg insimineret i dag og sæd så ikke vildsomt godt ud så jeg virkelig brug for krydsene fingre.... Så 14 dg Stig afsted...

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Påsken – igen en højtid, fyldt med sukker - NY artikel Artikler, medier og undersøgelser 1 08-04-2014 20:25
Metformin - så prøver jeg!! Metformin eller anden medicin 8 15-02-2013 13:33
Er helt nede igen! Prøver at blive gravid 3 20-12-2012 19:09
Mens, igen ? Overvægtig med PCO 2 10-06-2012 21:40
vestsjælland prøver igen Støttegrupper/mød andre PCO'er 5 14-05-2012 13:23
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende