27. April 2017 22:32:44
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 22610698
5744 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Fordeling
PanzerB
Jeg kan ikke finde ud af det med fordelingen, eller jeg forstår principperne, men det er simpelthen for stor en mundfuld for mig også at fokusere på det når jeg skal fokusere på at omlægge min kost så radikalt og jeg er bare hys og sur og øv humør hele tiden og har lyst til at droppe hele l*rtet...

Er det så vigtigt i starten at det lige er den rigtige fordeling eller er det ikke ok "bare" at spise de rigtige ting for at vænne sig til omlægningen?

Jeg har droppet al sukker, mel/gluten og stivelse.
Det skal lige siges at jeg er normalvægtig, så om jeg kommer mig et par kg vil kun være velkomne kg.

Er virkelig frustreret for tiden, og jeg ved det er normalt når man omlægger kosten så radikalt, hvis så bare kæresten kunne forstå det os ville det være dejligt...

Gl. Koldingvej 7
sukkerblomst
Jeg begynder fra i morgen. Jeg kan forstå på det jeg har læst at det er 33*3 fordeling. Og max 33% på kulhydrat, de andre må godt være større. Har lige læst bogen "spis dig i balance".

PanzerB
Ja det er os sådan jeg har forstået det, men syne det har været svært at få den rigtige fordeling, jeg har i første omgang fokuseret på at få alle de "dumme" ting væk fra kosten og er så småt gået i gang med den rette fordeling :-)
Men hold nu op jeg synes det er svært, både at undvære slik og sodavandnår man har haft et kæmpe forbrug af det, men os at blive ved med at finde nye opskrifter så det ikke bare er det samme og det samme man får. Jeg priser mig lykkelig for at hverken jeg eller kæresten er kræsne :-D

Gl. Koldingvej 7
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
33% fordeling eller ej Diætister /Kostvejledere 4 01-04-2014 12:00
Fordeling i pizza?? Kost og motion 5 04-08-2011 20:17
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?