19. Oktober 2017 09:04:36
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 24102334
5862 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Nogen det har virket for?
caynisa
Nu er der mange posts om råd og vejledning, det falder mig i øjnene hvor mange som har fulgt kosten i et år og alligevel ikke ser nogen resultater.
Er der nogen det har virket for, og hvad har ændret sig?

PanzerB
Jeg har kun været på pco kost i 3 uger nu, men jeg kunne allerede efter 1 uge mærke en ændring i form af at jeg ikke længere fik ondt i maven når jeg spiste, jeg har fået meget mere energi og har lettere ved at komme op om morgenen. Desuden er min menstruation kommet og er helt almindelig i forhold til helt ustyrlig før og jeg har ikke lige så ondt mere, så jeg holder helt sikkert fast i kosten. Hvem ved hvad det ikke kan føre til på længere sigt når der allerede var så mange positive ting efter 1 uge. Min kæreste siger os jeg ikke er så sur og irritabel længere så det er bare fantastisk :-)

Gl. Koldingvej 7
mini85
første gang jeg levede PCO-venligt kunne jeg rigtig mærke forskel som PanzerB skriver om. har aldrig i hele mit liv vågnet frisk - altså vågen - men det har jeg prøvet nu. det er bare en "mærkelig fornemmelse" når man ikke er vant til det. men lækkert.
har desværre ikke holdt fast i det. men er så småt begyndt igen. syns bare det er svært at holde fast. kunne være lækkert hvis man lige havde en man kunne ping pong med udover ens mand. Smile
men SKAL have taget mig sammen da vi begynder om en lille måde med fertilitetsbehandling, og der kommer kosten også ind.
men glæder mig...

PanzerB
Jeg kan så også tilføje at jeg har tabt mig 3,4 kg siden jeg startede, kun pga omlægning af kosten. Det er jeg så ikke helt så glad for de jeg i mange år har kæmpet med at få min vægt op, jeg er ikke så stor, men hvis det er et par kg det koster så er det helt sikkert det værd :-)

Gl. Koldingvej 7
mini85
uuuh du må meget gerne få 5 kg fra mig af... Smile jeg skal have tabt mig ca. 6 - 7 kg, er sikker på at jeg får det af vide på fertilitetsklinikken... men syns ikke de går så let af som sidste gang, så skal da vidst i gang med motionen...
Er I i gang med at prøve at få børn??

sukkerblomst
Fra starten af januar sagde jeg ingen slik, 14 dage senere var det mere pco venligt. Jeg har tabt mig 4 kg og 1 cm (om maven), og jeg har meget mere ro i maven.

PanzerB
Jeg vejede mig i morges og har nu tabt i alt 4,6 kg det er sku vildt og spiser ellers rigeligt, lægen vil ha mig til en diætist så jeg ikke taber mere, jeg er 3 kg fra at være undervægtig...
Vi forsøger at få børn og jeg har en tid ved gynækolog til diverse tests d. 25 marts, der var laaaaaang ventetid, men venter med tålmodighed, eller venter i hvert fald bare :-D
synes os det er blevet meget nemmere at undvære de ting man ikke må spise, synes godtnok det var hårdt i starten men nu er det blevet helt almindeligt for mig :-)

Gl. Koldingvej 7
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Spiron? Nogen virkning? Hårvækst og hårtab 3 26-09-2014 23:33
Har ikke PCO, men forhøjet LH/FSH-forhold. Nogen der har prøvet det? Diverse - PCO 2 30-05-2013 21:11
øv 4 gange var så heller ikke lykkens gang, nogen succeshistorier ? Prøver at blive gravid 3 09-04-2013 17:33
Er her nogen fra vestfyn??? Støttegrupper/mød andre PCO'er 2 06-04-2013 19:41
Nogen der vil være med til at lave en "løbeklub"? Kost og motion 7 02-01-2013 20:15
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke