27. Februar 2020 21:35:56
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29182473
5870 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Sex-sygdom i forbindelse med pco?
FrkTrika
Jeg har haft PCO hele mit liv, fik det konstateret for 3 år siden først. jeg er 21.
Jeg fandt en ny kæreste i Marts måned, og han lagde ud med at smitte mig med klamydia, fordi han var bære af sygdommen så han vidste jo ikke han havde den selv. Kort efter fik jeg Svamp. jeg blev behandlet for svamp inden klamydia fordi jeg troede det var det først.
Nu er jeg blevet behandlet for svamp igen, men lægen har nu lige ringet og sagt jeg har klamydia igen!!! :'(
Kan det være fordi vi har haft ubeskyttet sex for hurtigt efter behandling i april måned?? Det undrer mig bare at jeg så kan få det så lang tid efter ígen - vi har jo vel og mærket haft ubeskyttet sex siden.. Blush jeg er så ked af det fordi jeg føler mig klam og ulækker med så meget uflåd, det klør og jeg kan ikke sove om natten. jeg er så frustreret - Jeg har en veninde der siger man lettere får svamp når man er diabetiker - er der andre der har samme erfaring?? Det er 2. gang i år jeg har klamydia, 3. gang jeg har svamp... Sad
og det er kun med ham jeg oplever det.. Har haft svamp og klamyda en enkelt gang før, men ellers aldrig... Er der en sammenhæng mellem min sygdom eller hvad...
Please hjælp Sad Min hårvækst er også taget vildt til i løbet af sommeren, jeg kan slet ikke barbere mig mellem benene mere fordi det bløder og klør helt vanvittigt, og i løbet af 6-12 timer kan jeg mærke nye hår og så går der et par dage så er de igen ½-1 cm lange... Sad Hvor ukvindelig kan man føle sig Sad
Piv fra Katrine...

Sinnanna
Kære Katrine,
I skal nok begge i behandling samtidig, både for svamp og klamydia, og så ikke have sex en uge eller 2 indtil det er helt overstået.
Man kan nemlig også godt smitte hinanden med svamp, selvom mandens symptomer kan være meget usynlige.
Barn efter IVF på Rigshospitalet

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
PCO er en inflammatorisk sygdom Artikler, medier og undersøgelser 1 16-06-2014 21:12
Under sygdom? Hvad spiser i? Kan jeg godt spise...? 5 24-04-2011 09:43
Sygdom Alt imellem himmel og jord 2 26-01-2011 20:07
Fravær fra arbejde i forbindelse med behandling Prøver at blive gravid 14 06-02-2009 21:57
Hormon-sygdom afspejles i fingerlængden Artikler, medier og undersøgelser 11 21-10-2008 13:38
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke