27. Februar 2020 21:37:03
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 29182475
5870 besøg pr. dag
Se indlæg
PCO forum - for kvinder med PCO » Fertilitetsbehandling/graviditet » Prøver at blive gravid
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
ICSI behandling
LisbethLindblad
Har nok bare brug for luft.... Beklager hvis nogen ser det som fyld.

Jeg har PCOS og min mands sædkvalitet er virkelig dårlig -så dårlig, at lægerne på Hvidovre har sagt, at hvis de ikke kan befrugte mine æg i første forsøg, får vi ikke flere forsøg foræret. Sad

Var til scanning i dag - er sat på menopur og har været det i en uge. Alt ser fint ud hos mig, skønt det går lidt langsomt. De mener de vil tage æg ud i næste uge og forsøge at befrugte dem.
Vi er blevet tilbudt donorsæd hvilket vi blank har afvist - vi er i 1. forsøg og kan derfor ikke forholde os til dette spørgsmål før vi ved hvorvidt det kan lade sig gøre eller ej.

Jeg ved ikke om det er normalt at reagere som jeg, under hormonbehandling, men jeg har det mildt sagt af H til. Det hele sejler og jeg er så forfærdelig bange for at det ikke kan lade sig gøre, og mest af alt er jeg bange for ægudtagningen.

Synes ventetiden er uendelig lang.... Uvisheden om hvorvidt det lykkes eller ej.

Forsøger at forberede mig på dårlige nyheder - hvilket ingen i min omgangskreds lader til at forstå - men det bliver jeg da nød til! Min verden styrter sammen, hvis de ikke kan befrugte mine æg - og jeg tør ikke være optimistisk, selvom alle siger jeg skal være det... For hvad nu hvis...

/LisbethConfused
Har haft dokumenteret PCOS i ca. 2½ år og er nu gravid for 2. gang - af naturlig vej.

daysleeper
kan godt forstå du har svært ved at se det lyse i tingene. Nogen gange skal det alstå også bare være ok at være lidt sort-seer. Hvis du har det lidt som mig, så har du også dage ind imellem hvor du kan se positivt og lyst på tingene...og dage hvor du bestemt ikke kan.
Jeg finder det SÅ frusterende at noget så naturligt kan være så besværligt!

Held og lykke med det hele.
Nathalie
Har i længere tid mistænkt PCO - men har først for nyligt taget mig mod til at komme til lægen. Smed p-pillerne juni 2007 - begynder nu med hjælp fra "baby-doktoren" på fertilitetsbehandling.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Soprano xl laser behandling Alternativ behandling 1 19-04-2014 00:28
fertilitets behandling Prøver at blive gravid 3 05-02-2014 13:44
Gravid på behandling uden pco venligt mad Prøver at blive gravid 1 26-11-2013 15:25
Til jer der er i behandling.. håber på resultater:) Prøver at blive gravid 2 19-11-2013 21:51
Behandling med menopur Hormoner 2 26-08-2013 09:22
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176