22. August 2017 09:14:18
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 23484615
5794 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Tilskud?
Joy
Ville høre om der var nogen af jer der vidste om man kan få tilskud til sin kost fra kommunen, når man har Pco?
Da feks. et rugbrød uden hvedemel er dyrt at købe?
Håber i kan hjælpe, da jeg er i tvivl om det overhovedet er noget man kan få?
Smile

hult
Tror jeg kan blive meget svært - i flere kommuner har man fjernet tilskuddet til diabetikeres dyre kost, vi mistede min mands tilskud.

Jeg har en gang søgt om tilskud med hospitalets hjælp - kommunen sagde at jeg hver dag kunne gå på et af deres plejehjem og hente en madpakke - værdien af disse madpakker ville så blive fratrukket min bistandshjælp hver måned!
I hope you never fear those mountains in the distance
Never settle for the path of least resistance
Living might mean taking chances - But they're worth taking
And when you get the choice to sit it out or dance
I hope you dance

www.hultshome.dk

http://www.hultshome.dk
Mary
Tilgengæld "sparer" man masser af penge på kager, slik og sodavand ;-) så mon ikke det går lige op i sidste ende?
Når man kigger priser på kager for eksempel, må man forundres over, at nogen vil forlange SÅ meget for sukker og mel - De mest underlødige fødevarer der findes.
Normalvægtig PCO'er på diæt

Joy
Tak for svarene.. Det var også bare en tanke jeg gik rundt med, da jeg blev lidt forbavset over nogen af priserne.. Men ja det passer nok meget godt med, at det går op i sidste endeSmile

Kirsten84
Hvis pengene har svært ved at række, så spar på nogle af de dyre proteiner som kød, og erstat dem med de meget billige som bønner og linser, og køb årstidens grøntsager (bagte løg smager fx fantastisk, og en salat bygget op af fx rødkål er super lækker - se flere opskrifter her i forrumet.)
Se også debatten om det stramme budget her: http://pcoforum.d...#post_3504
Kh Kirsten
Tynd PCO-pige, diagnosticeret i 2005 (pga. manglende mens). Først behandling med p-ring hos alm. gynækolog. Skiftede til Svend Lindenberg i juli 2007 og stoppede med p-ring. Behandling med Metformin og Pergotime samt alternativ behandling uden held (=ingen mens, ingen graviditet). Er nu i behandling med p-piller pga. øget risiko for knogleskørhed pga. lavt østrogenniveau. Planlægger fertilitetsbehandling når jeg fylder 25. Bruger kosttilskud, følger anti-inflammatorisk kostplan og dyrker meget motion.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Tilskud til hårfjernelse og uren hud Kosttilskud m.m. 1 21-11-2014 22:00
hårfjerning med tilskud fra kommunen? Hårvækst og hårtab 5 17-06-2012 21:04
Tilskud til fertilitets medicin Metformin eller anden medicin 11 26-09-2011 20:22
offentlig tilskud gonal-f + Danmark medlemsskab Diverse - PCO 2 10-12-2010 21:23
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176
Nyeste bruger: Lillefis lykke