21. Januar 2021 22:39:12
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 30988031
5845 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Knopper på armene
Lisette
Hej, er der nogle af jer, der har knopper på overarmene? Det er ikke betændte bumser, men små nubrede knopper, der er rødlige i det...
Pfft
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

PCOpigen
Ja og har haft det hele mit liv. Det er en mellemting mellem varme og mnerveknopper jeg har. Nogle dage blusser de mere op end andre, men de sidder der altid og de bliver tit kommenteret. Min læge siger at der ikke er noget at gøre ved det. Kan også være en form for nældefeber men har endnu ikke selv fundet mirakelmiddel mod det Sad
Har i 2008 fået kontateret PCO og har ALLE bivirkningerne. Kan fornemme at PCOen er kommet snigende de sidste mange år, og nu har det helt taget overhånd. Jeg skal tabe 70 kg men synes det er MEGET svært.

Lisette
Hvad sagde du, NERVEknopper? Har det noget at gøre med det? Og jeg har også haft dem altid, har prøvet at skrubbe dem af og smøre creme på, men intet hjælper nok... Virkelig surt... Spurgte, fordi jeg nemlig kunne forestille mig, det kunne have noget at gøre med pco, når man nu let får acne, og jeg kun har set få andre med det. Pfft
Store muskelsmerter siden maj 05, men først efter 3 år blev pco opdaget. Kan ikke tåle Metformin og skal tabe mig ca. 20 kg.

PCOpigen
ja for mage år siden (da jeg lige var blevet teenager) fik jeg afvide at min daværende læge at det var nerveknopper. Har haft en ret barsk barndom, men det er svært for at se at der er noget der hedder det. Kan ikke finde noget om det på nettet så vælger at tro at det er varmeknopper, da jeg altid har det varmt. Og kun kan se at overvægtige mennesker har det. Det virker ikke som noget jeg kan komme af med uanset hvad jeg har prøvet, så prøver at leve med det - også selvom jeg har korte ærmer på og folk kigger. Men sig endelig til hvis du finder en et mirakel der kan fjerne det Smile
Har i 2008 fået kontateret PCO og har ALLE bivirkningerne. Kan fornemme at PCOen er kommet snigende de sidste mange år, og nu har det helt taget overhånd. Jeg skal tabe 70 kg men synes det er MEGET svært.

Lisette
Det skal lige siges, at jeg også havde det, da jeg var tynd, og det blev ikke mindre af den grund, desværre... Men altså, det kan have noget at gøre med nerverne, var det dét din læge sagde? Mærkeligt... Knus Pfft

qutie
Ja har dem også og haft dem så længe jeg kan huske.. de er skide irriterende og ikke særlig feminine....
Har aldrig fået det sagt til lægen da eg som regel tager der op af andre grunde, men det er da en undersøgelse værd.

hellepia
Det må være noget genetisk..
Har det selv, har haft dem hele livet, tynd som tyk..
Og så har min tvillingebror det også.. Derfor tror jeg det må være noget genetisk.. Wink
Han har vidst prøvet lidt af hvert for at komme dem til livs - lægen sagde noget om zink, men det hjalp heller ikke..Sad

cape1986
Jeg kender desværre også alt for godt til dem... Har haft dem hele livet, ved også at min mor altid har haft samme problem og jeg er derfor af den overbevisning at det er genetisk og at jeg bare må leve med det desværre Sad

MJ80
Jeg har også haft dem, men efter min kostomlægning er de forsvundet, så for mig har de været betinget af kosten...
Så faktisk et program på bbc om kost og kropppen og der var flere personer, der nævnte de knopper og de blev rådet til at undgå sukker, spise grønt - altså spise pco-mad!! Det har klart hjulpet for mig Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Franskbrød under armene Symptomer - Diverse 4 06-01-2014 22:00
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende