26. April 2019 16:45:53
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28121081
6028 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Mine før/efter billeder..
HenrietteHall
Hvis nogen er interesseret, så har jeg i dag fået taget nye vægttabsbilleder.. De kan ses på www.bricksite.dk/...

Vægttabet skyldes en Gastric Bypass, som jeg fik foretaget d. 17. marts 2008.. Jeg har nu tabt mig 57,1 kilo i alt og det har været det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv Grin
Knus Henriette

Fik en skøn søn d. 29. oktober 2009, lavet helt på øko manér Grin
Fik endnu en skøn søn d. 23. januar 2012 Grin

www.bricksite.dk/brian_henriette
dj84
Hejsa...

Tillykke - tillykke

Hold da op hvor er det bare flot med dit vægttab. Det er helt utroligt! Er helt misundeligWink
K: PCOS - vægttab på 20 kg. M: nedsat sædkvalitet. beh. sted: OUH 3x hj.rul - neg. 2x IUI-H - neg. 1. IVF - ÆO 14/9 1 æg BP. 29/9 POSITIVSmile Lillemanden kom endelig til verden 13.6.11

HenrietteHall
TUSIND TAK Blush
Knus Henriette

Hanne123
Hold da op - sikken en forandring. Stort tillykke, Henriette :-)

Hilsen fra Hanne

http://www.GreveAlternativ.dk
PCOpigen
Hej Henriette

Jeg har lige læst hele din dagbog - hvor er det fantastisk. Tillykke og hvor er du blevet slank. Din historie minder SÅ meget om min egen og har netop skrevet til mit lægehus om en snak om fedmeoperation. Har altid været skræmt ved tanken - især efter udsendelserne fra Meretes mave. Har du nogen info om, hvor stort antal opreationer der går galt eller ikke hjælper?

Du har været en god inspirationskilde Smile

Knus
Har i 2008 fået kontateret PCO og har ALLE bivirkningerne. Kan fornemme at PCOen er kommet snigende de sidste mange år, og nu har det helt taget overhånd. Jeg skal tabe 70 kg men synes det er MEGET svært.

HenrietteHall
TUSIND TAK..

Hvor er det vildt du har læst hele dagbogen PCOpigen, det tager jeg godt nok hatten af for.. Dødsraten er som ved en blindtarmsoperation, der er en risiko på ca. 1%.. Man vil kunne tabe sig ca. 60-70% af sin overvægt (og holde den).. Man skal nok være indstillet på, at det er en omstilling for resten af ens liv.. Og det er svært for nogen, så de skal lige smage det og det og så begynder de at tage på igen.. Så psyken skal der også arbejdes en del med.. Jeg ventede 4 mdr. med at spise sødt, for jeg vidste bare at kom jeg i gang, så ville det være svært at stoppe igen.. Men heldigvis får jeg dumpinger hvis jeg spiser for meget fedt eller for sukkerholdigt, for så har jeg ikke lyst til det..

Jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke med projektet og hvis du har andre spørgsmål, er du velkommen til at spørge Smile
Knus Henriette

Bimse
Hej Henriette.

Har også været inde og se dine billeder - hold nu op, hvor er det vildt det du har opnået. TILLYKKE. Det er virkelig flot gået.
Jeg ved hvor svært det er, da jeg selv er meget overvægtig. Jeg har bare slet ikke lyst til operation, så jeg har kastet mig ud i at forsøge selv i første omgang. Indtil videre har jeg tabt 16,7kg på kostomlægning siden september sidste år. Så jeg er fortrøstningsfuld. Tror aldrig jeg opnår dit flotte vægttab, men for mig er det vigtigste bare det er gået nedaf, for det har det jo ikke gjort i mange mange mange år.
Men så flot du har tabt så meget. Du er for sej. TILLYKKE igen.

HenrietteHall
Tusind tak Blush
Jeg forstår dig godt, for da min læge spurgte om vi ikke skulle sende henvisningen til en operation, så tænkte jeg bare NEJ, men efter jeg læste om det på nettet (har brugt 2 forums rigtig meget), så fandt jeg ud af at man ikke havde det som Merethe.. Der var faktisk flest der havde det godt bagefter.. Så jeg tog beslutningen om at gøre det, for jeg havde ikke kunnet gøre det på de 16 år hvor jeg har været overvægtig, så jeg troede ikke på jeg kunne.. Jeg var bare alt for overvægtig til at jeg kunne overskue det mere..
SUPER flot med dit vægttab, det tager jeg godt nok hatten af for.. Held og lykke med dit videre forløb Grin
Knus Henriette

Bimse
Tak og i lige måde Smile

heidio
[quote]HenrietteHall skrev:
...men efter jeg læste om det på nettet (har brugt 2 forums rigtig meget), så fandt jeg ud af at man ikke havde det som Merethe.. Der var faktisk flest der havde det godt bagefter..

Hej Henriette
Hvilke forum brugte du til at læse om gb?
jeg skal til samtale d.23 marts om operation på hamlet efter omvisitering. har også læst din dagbog på hjemmesiden og det har hjulpet mig meget, men kunne godt tænke mig at se hvad der er anderledes for Merethe i forhold til andre bortset fra psyken og depressionerne?
hvordan spiser man efter gb? spiser du stadig meget små portioner f.eks?
kh fra Heidi
Jeg har 3 drenge. pco først konstateret efter nr 2 pga. mangl mens og stor vægtøgning. ØV! tabt meget efter Gby men nu er pco symptomerne i fuld flor igen ={

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hårtab efter kostomlægning (og Pergotime) Hårvækst og hårtab 5 27-05-2014 15:46
Ang. Kinaradiser og GI efter tilberedning PCO Brevkasse 3 12-03-2014 14:47
PCOS efter overgangsalderen - NY artikel Artikler, medier og undersøgelser 1 24-02-2014 21:29
Metformin efter graviditet ?? Metformin eller anden medicin 2 30-08-2013 22:30
Gravid efter snart 9 år Er blevet gravid 2 18-01-2013 16:11
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0