20. November 2019 21:46:51
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28824705
5915 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Esbjerg - Varde og omegn?!
MariaE
WinkHej tøser..

Ville bare høre om der er nogen af jer der er fra Esbjerg - Varde og omegn... Er selv fra Varde og synes det kunne være fedt hvis vi kunne mødes og evt sludre?? Kan se der bliver holdt en masse øst på og synes da det kunne være hyggeligt hvis vi kunne mødes herove af osse Smile

melinka
Hej Maria. jeg kommer fra Esbjerg, og med på at mødes hvis vi kan samle nogle stykkerThumbsup

knus mette

MariaE
Fedt Smile Så må vi håbe der er flere der er friske Smile

jc6700
Hejsa, jeg er også fra Esbjerg, og vil da bestemt heller ikke afvise et møde.

melinka
Hej maria, det lyder spændene med din egen hjemmeside, vil meget gerne have webadressen,når den er færdi, hvis okWink

kh.mette

MariaE
Heja melinka

Det må du meget gerne Smile

Bellemus
Bor i Kolding..... er vist ik så langt væk! men er helt ny her og vil gøre hvad som helst for at halvere vægten Wink

MariaE
Lækkert at se der er flere der er friske Smile Grin

melinka
Hejsa. tænkte lige på, at hvis der er nogen af jer Esbjerg-Varde borger der har lyst, så kunne man også gå til noget fitness sammen, jeg vil gerne starte op igen her igen til marts;0)

MariaE
Jeg er frisk... Går inde i Varde nu.. Det er et okay sted uden for mange snobber.. hehe.. Jeg vil meget gerne have jer med Smile

Heidi-Jensen
Hej....

Jeg kan se indlægget er ved at været meget gammel, men tænkte på om der er nogle der vil mødes.. Jeg bor selv i Tistrup.

Håber der er nogle der vil mødes..

Knus Heidi
Fik konstateret PCO i 2004
2008 blev jeg insameneret og 8 Januar 2009 fik vi en dejlig datter..

Rockblomsten
Hejsa

Dejligt at se der er nogle i mit område også... Jeg vil også gerne være med til at mødes. Bor i Ølgod...

Håber at høre fra jer. Yes

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
en gr. i Ballerup eller omegn? Støttegrupper/mød andre PCO'er 3 19-05-2012 17:53
PCO venlige diætister i Århus el. omegn Diætister /Kostvejledere 4 05-09-2011 19:27
Kostvejledning i KBH og omegn Diætister /Kostvejledere 2 02-08-2011 16:30
Nogen fra Gladsaxe eller omegn? Støttegrupper/mød andre PCO'er 4 13-04-2011 19:12
vissenbjerg eller omegn Opslagstavlen 1 13-03-2011 19:59
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 5

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,176