21. September 2019 20:20:35
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28605166
5943 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Opskrifter
Cille30
Jeg har heller ikke regeret på kartofler, ris eller pasta, pasta og ris er fuldkorn jeg spiser, ikke hvide. jeg kan sagtens døjes med så lidt, da jeg også har en halv tallerken forskellige grønsager til. så jeg er mæt når jeg har spist aftensmad og jeg taber mig da.. men om det er pco venlig ved jeg ikke, jeg spurgte om det og begge steder sagde de at pco piger godt på spise kartofler, pasta og ris, så det er jo ikke nemt for mig at vide hvad der rigtig.

Jeg spiser efter det jeg har fået afvide for at tabe mig, da vi gerne vil have et barn sammen, og jeg har tabt 12 kg mangler 8 kg for at komme i gang med projekt baby. Men jeg må også indrømme at det er skide hårdt at holde sig til alt det og spise så sundt, men det vil jeg, for det sige mit hjerte at jeg skal gøre, når jeg gerne vil have et barn Smile og når det står stille, så er det nemt at opgive vægttabet, men så slår jeg selv i "hovedet" OG SIGER NEJ du skal ikke opgive bare fordi vægten står stille.. så jeg opgiver ikke, selvom det ikke er nemt nogen gange..

Men du må gerne spørge dem om man må spise kartofler, ris eller pasta, kunne være rart afvide om vi pco piger overhovedet må spise kartofler, ris og pasta, for jeg er da begyndt at komme i tvivl, da der er mange meninger omkring det.

KNUS
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Cille30
Nej det er ikke nemt, jeg tror ikke at jeg regere på det.. det eneste jeg ved er at jeg har fået det bedre og er i bedre humør og taber mig som jeg gerne vil.. selvfølgelig har jeg perioder med dårlig humør osv, ikke til at forklare, men det har vi alle sammen. jeg døjer selvfølgelig stadig med at jeg har pco og synes ikke at det er nemt at leve med, der er mange ting som følger med i det. så jeg bliver ved med kæmpe og kæmpe og heldigvis har jeg min skønne kæreste, venner og familie som støtter mig og hjælper mig Grin
Redigeret af Cille30 d. 07-04-2010 13:13
Får nu laserbehandling. har fået 1 gang, håber at det hjælper Grin hvis ikke, har jeg altid prøvet Smile

Har ikke fået barn endnu, men har sagt at jeg giver det 5 år mere.. Ellers har jeg en dejlig bonus søn på 13 år og min mand som jeg nu har været sammen med i næsten 10 år .. Vi har dog indstillet os på at hvis vi ikke får et barn, men vi håber stadigvæk.. efter laserbehandling, skal jeg have metformin igen og så hormon piller så jeg kan få min mens hver 2 måned Grin

Cille30
Jeg ved godt hvad du mener, med at rense ud...
Jeg har lige læst lidt omkring dig,, hold kæft hvor er det flot at du har tabt 12½ kg på 4½ måned, hvordan gjorde du det? jeg har tabt 12 kg siden september 2009, altså 7 mdr og i en periode på ca 2 mdr stod mit vægttab stille, tog hverken på eller tabte mig Sad var til læge for ca 13 dage siden der havde jeg så tabt mig 1.8 kg.. men er mange for at det står stille igen Sad mega træls.. men bliver da ved og ved, vil jo gerne tabe mig, så mig og min kæreste kan komme i gang med projekt baby Grin det er da det som også holder mig oppe... men hvordan gjorde du det??

Forresten tillykke med at du er blevet gravid Grin DEJLIGT.. har jeg vist også skrevet i dit indlæg da du skrev at du var blevet gravid Smile

Cille30
Ja hvem ved, det ved man jo aldrig hvad der kan ske Grin Jeg har jo læst og hørt mange andre som er lykkdes for dem at blive gravide, så man skal jo aldrig sige aldrig Grin

Mange tak skal du have, jeg har også bogen spis dig gravid, så jeg køre efter 4 forskellige ting, går der også meget godt med det Smile

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
vedr. Opskrifter PCO Brevkasse 7 08-02-2013 17:34
Opskrifter :0) Kost og motion 3 15-05-2011 20:21
Julekonfekt opskrifter? Kan jeg godt spise...? 9 25-10-2010 17:00
Link til opskrifter Opskrifter 1 16-09-2010 17:21
Frk. Skrumps opskrifter... Kost og motion 11 09-09-2010 08:52
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?