22. Juli 2019 15:07:52
Navigation
Forside

DEBATFORUM

Hvad er PCO
PCO kost
PCO artikler
PCO brevkasse
PCO historier
PCO opskrifter
Din gæst har PCO
Dokumentar om PCO

Nyheder
Linksamling
Artikler oversigt
Brugernes opskrifter

Søg
Hjælp
Hjælp til Forum
Link til pcoforum
Om PCOforum.dk
Kontakt pcoforum.dk
PCO Awareness Ribbons

Nyeste artikler
Jeg havde det på for...
En god hverdag med PCO
Jul - Marcipanroulad...
Jul - Marcipan
Jul - Brunkager
PCO Kostvejledere

Mød Majbritt
PCOforum på din mobil
Scan og få PCOforum
på din Iphone el.
Smartphone

Scan og få PCOforum på din mobil

1000 brugere
Statistik
Unikke besøg: 28434772
5983 besøg pr. dag
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Madlavningskursus i Bededagsferien
Kirsten84
Kære piger
Jeg har nu et bud på en dato for madlavningskurus:
8.-9.-10. maj, dvs. i Bededagsferien på Snoghøj Højskole ved Fredericia.
Prisen bliver formodentlig omkring 800-1000 kr. inkl. alt, og med mulighed for at søge friplads hos PCO-foreningen.
Der bliver både gåture, motion og foredrag i løbet af weekenden.
I må meget gerne skrive her, om I er interesserede i at deltage, så jeg kan se om det er muligt at komme op på ca. 30 deltagere!
Kh Kirsten
Tynd PCO-pige, diagnosticeret i 2005 (pga. manglende mens). Først behandling med p-ring hos alm. gynækolog. Skiftede til Svend Lindenberg i juli 2007 og stoppede med p-ring. Behandling med Metformin og Pergotime samt alternativ behandling uden held (=ingen mens, ingen graviditet). Er nu i behandling med p-piller pga. øget risiko for knogleskørhed pga. lavt østrogenniveau. Planlægger fertilitetsbehandling når jeg fylder 25. Bruger kosttilskud, følger anti-inflammatorisk kostplan og dyrker meget motion.

jensen4
Hej jeg er intra.
Men er også lidt på standby, da jeg arb. på OUH og ved pt ikke om jeg har vagt der. men har jeg ikke vagt vil jege meget gerne med Smile
fået konstateret PCO for lidt over 2 år siden, og har her sidst i April fået min første mens. i 3 år. er i homon behandling og skal ha en kontrast undersøgelse af min livmoder for at se om der er fri pasage 30.april. Smile

forglemmigej
Jeg er klart interesseret. Er dog lige nødt til at vente lidt for at se, om kalenderen er fri med sikkerhed.
Hilsner fra,
Majbritt

Normalvægtig PCO'er.

lise
Hej Kirsten,

Dejligt og (for mig) kaerkomment initiativ! Jeg venter spaendt paa yderligere information men taenker helt klart at deltage.

Bh,
Lise

Cherrylady
Jeg kan desværre ikke, kalenderen er allerede booket, Sad men jeg er frisk på at deltage en anden gang. Det ville være en fordel for mig med et meget langt varsel.Blush

super initiativ! Grin

Bimse
Åh, det er ellers bare sådan et fantastisk initiativ, men desværre er min kalender også allerede fyldt den weekend Blush

Men håber du kan få 30 deltagere så det bliver til noget og måske vi så er heldige at det kan gentages engang, hvor jeg så håber at kunne deltage.

Al mulig held og lykke med kurset og GOD FORNØJELSE til dem der kommer.

Kirsten84
Kære Piger
Vi rykker kurset til efter sommerferien - dels for at undgå den travle Bededagsferie, dels for at få kurset forankret i PCO-foreningen, som holder generalforsamling i slutningen af april. Jeg stiller op til bestyrelsen. I det forum bliver det så nemmere at planlægge kurset med oplægsholdere og det hele.

Så: Vi ses efter sommerferien :-)
Kh Kirsten
Tynd PCO-pige, diagnosticeret i 2005 (pga. manglende mens). Først behandling med p-ring hos alm. gynækolog. Skiftede til Svend Lindenberg i juli 2007 og stoppede med p-ring. Behandling med Metformin og Pergotime samt alternativ behandling uden held (=ingen mens, ingen graviditet). Er nu i behandling med p-piller pga. øget risiko for knogleskørhed pga. lavt østrogenniveau. Planlægger fertilitetsbehandling når jeg fylder 25. Bruger kosttilskud, følger anti-inflammatorisk kostplan og dyrker meget motion.

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Madlavningskursus og kogebog PCO Foreningen 11 19-07-2009 22:31
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende